U LCC-u smo sigurni da ćete biti zadovoljni kupnjom od nas. U suprotnom, robu možete zamijeniti ili vratiti u roku od 30 dana od datuma narudžbe, a mi ćemo vam vratiti novac.

Vraćena roba ne smije imati vidljive znakove istrošenosti.

Adresa za prosljeđivanje-vraćanje robe prodavaču je LCC d.o.o, Podbevškova ulica 32,

8000 Novo mesto.

Preporučujemo vam da koristite uslugu dostave koja vam omogućuje praćenje pošiljke i naručivanje robe pravilno pripremite za transport.

Troškove otpreme snosi pošiljatelj, osim ako se unaprijed ne dogovori drugačije.

Ne prihvaćamo otkupne pošiljke.

Za sva dodatna pitanja nazovite nas na tel.: 07 / 393-0-700 ili pišite na

narocila@lcc.si.

Rješavanje oštećenih pošiljki.

Ako ste po primitku pošiljke primijetili da predmet ili. pošiljka je oštećena, sadržaj nedostaje ili pokazuje znakove otvaranja, možete pokrenuti postupak naknade kod Pošte Slovenije.

Da biste to učinili, pošaljite pošiljku (pakiranje + sadržaj) u poštu čim primijetite oštećenja ili oštećenja pošiljke, najkasnije u roku od 30 dana od primitka pošiljke.

Imajte na umu u pošti da je potrebno popuniti izvještaj o oštećenoj pošiljci, koji također morate potpisati.

Nakon zaprimanja sve potrebne dokumentacije, zahtjev za naknadu štete podnosi se Pošti Slovenije. Zahtjev obrađuje komisija u Pošti Slovenije i na temelju odgovora ili odobrenja vraća se nabavna cijena ili naručuje nova roba.

Zajedno s Poštom Slovenije pobrinut ćemo se da se naknada riješi u najkraćem mogućem roku.

Za sva dodatna pitanja nazovite nas na tel: 07 / 393-0-700 ili nam pišite na

narocila@lcc.si. Rado ćemo vam odgovoriti.